Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pawłowie Żońskim

sekretariat@sppawlowozonskie.szkolnastrona.pl

Wycieczka Wrocław- Góry Stołowe

Wycieczka Wrocław – Góry Stołowe

W dniach 12-14 czerwca 2017 roku odbyła się wycieczka Wrocław – Góry Stołowe, Bystrzyca Kłodzka. Z Pawłowa Żońskiego wczesnym rankiem wyruszyliśmy w podróż  z uśmiechem na twarzach. Po kilku godzinnej podróży dojechaliśmy do stolicy  Dolnego Śląska – Wrocławia. Mogliśmy podziwiać tam przepiękny Rynek Starego Miasta, Kamieniczki „Jasia i Małgosi”, Pomnik ku Czci Zwierząt Rzeźnych – Jatki oraz Wrocławskie Krasnale. Nie mogliśmy wyjechać z miasta , nie zwiedzając Wrocławskiego Zoo   wraz z Afrykarium, którym byliśmy zachwyceni. Po pełnym dniu atrakcji i wrażeń  w Bystrzycy Kłodzkiej pojechaliśmy na  obiadokolację z noclegiem.

Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy do Karłowa, tam czekało na nas   duże wyzwanie – wejście na Szczeliniec i Błędne Skały. Kolejnym celem naszej wycieczki było zwiedzanie Sanktuarium Matki Boskiej Królowej Rodzin w Wambierzycach.  Dzięki naszemu przewodnikowi Panu Dariuszowi Wiśniewskiemu, który dzielił się z nami przepiękną i ogromną wiedzą  na temat Gór Stołowych i okolic,  ten dzień na długo pozostanie w naszej pamięci. Popołudniem dotarliśmy do miejsca noclegowego  na obiadokolacje, po której mieliśmy czas na odpoczynek i regenerację sił. Wieczorem nasi opiekunowie zorganizowali nam grilla.

Trzeciego dnia wyruszyliśmy do Międzygórza, aby zwiedzić ogród Bajek i podziwiać górskie krajobrazy. Następnie przejechaliśmy do Ząbkowic Śląskich, gdzie mogliśmy podziwiać Krzywą Wieżę oraz zwiedzać Rynek. Po południu, pełni wrażeń wyruszyliśmy   w drogę powrotną do naszych domów. Wycieczka była bardzo udana.